Fall

Még sosem kezdtem abszolút felkészületlenül a tanévet, de azt hiszem a holnapi napon ez fog következni.
Általában már 1 héttel iskolakezdés előtt beszoktak lenni csomagolva a könyveim, füzeteim, és meg szokott lenni az összes tollam, ceruzám, mindenem, ehelyett idén az egyetlen dolog ami meg van az az új 'iskolatáskám' (ezt azért raktam idézőjelbe, mert igazából nem is sulitáskáról hanem egy elég elegáns, vajszínű váltáskáról van szó, amiről ÉN döntöttem úgy, hogy befogom a pokolba-járáshoz [lásd.:suli]). De mentségem legyen, hogy egész héten nem értem rá ugyanis pesten vásárolni, szülinapozni, barátnőmnél aludni és vidámparkozni voltam. így semmi időm nem maradt. Szóval az első hét a szokásosnál is sokkal stresszesebb lesz a sok tennivalótól, úgy érzem.
Az Évnyitó idén is korán lesz, sőt fél órával hamarabb, mint tavaly (7:30), a suli hivatalos oldalára pedig az van kiírva, hogy az ünnepség után tanítás (eme kijelentés mögé vagy 3 felkiáltójelet is tettek), szóval nem tudom mire számítsak. Képtelen vagyok elképzelni az osztályt, ahogy mindenki talpig ünneplőben és magassarkúban ücsörög egy matekórán! Valószínűleg csak túloztak és megint csak ilyen osztályfőnöki jellegű dolog lesz.
És nem utolsó sorban ma van az ősz első napja, és ez kicsit lázba hoz, de inkább az évszak mint az új tanév miatt! Megpróbálok egy tavalyihoz hasonló képsorozattal, egy kis lelkesítést önteni belétek, hátha ti is a padlón vagytok az egész suli gondolatától:


Megjegyzések

Népszerű bejegyzések