If you happen to read this

Feljöttem a szobámba a frissen fodrászolt szőke tincseimmel (ombre), beraktam a Be Good or Be Gone című dalt, és bőgtem egy nagyot. Erre a dalra igazán jól ki lehet sírni magad, még jót is tett.
Csakhát az nem múlt el, hogy elegem van, és egy hete olyan szüntelenül depressziós vagyok, hogy az már szinte meghazuttolja, hogy valóban elkezdődött a nyári szünet, és inkább örülhetnék a fejemnek..
Viszont ez az érzelemkavalkád annyiból jót tett, hogy újra elkezdtem naplót írni, meg pótolgattam pár fontos dolgot ami történt, mert valljuk be, egy eseménydús év áll mögöttem.
A kibukásomnak amúgy elég sok oka van, de az egyik az, hogy úgy érzem senkinek sem hiányzom, és hát nem ok nélkül gondolom ezt..

De legalább van egy 100%-os, gyümölcshusis narancslevem, és a hajam is jó lett!

orchid-perfection:

.

Megjegyzések

Népszerű bejegyzések