Far away

Nem volt szívderítő élmény visszamenni. Megint.
De jó volt viszont látni egyes embereket. :) Például Zsófit♥, Cintit♥ meg még másokat is persze. Néha az az érzésem, hogy ők nem ugyanígy vannak a dologgal, de lehet csak beképzelem. Legalábbis remélem...
Holnap pedig elmegyek. Azaz elmegyünk. Mindannyian. Osztálykirándulásra a 9/Ny-el. Nem vagyok túl lelkes, mert semmi kedvem. Nah igen gáz, ha egy 37 fős osztályban csak te szavazol amellett, hogy a nyáron menjünk kirándulni és ne májusban. De ez van. Biztos jó lesz, Miskolc az úti cél. Szóval szorítsatok, hogy jól süljön el!
Azt a Bizonyos Illetőt is láttam, de szerintem Ő nem látott engem. Nem is baj legalább én nyugodtan bámulhattam... Igen így állunk. Az a baj, hogy kezdek attól félni, hogy már a barátom se lesz, és ez is épp azért, mert én többet akartam annál amink volt... És tessék, mostmár az sem maradt meg? Hát ez kifejezhetetlenül tud fájni...
                                
Wish i could put a spell on you,
Wish i could make you feel like i do,
Would'nt that be sweet so magical,
Wish i could blink and wave a wand,
Get everything that i ever wanted,
And put a spell on you,
And make it all come true...


Megjegyzések

Népszerű bejegyzések