I'm (not) okay...

Nem vagyok rendben. Hogy is lennék rendben?!Sőt ha ez még lehetséges, egyre rosszabbul vagyok.Csak azon gondolkodok így éjfél tájt, hogy mi ez. Talán valami próbatétel? Az világ azt teszteli, hogy mennyit vagyok még képes elviselni? Mert ha igen üzenem: ENNYI MÁR SOK IS.Ma reménykedve keltem fel. Tudom, azt írtam nem érdekel, de igazából csak az járt a fejemben mi lehet az a jóhír. És most csak annyit tudok írni, bár ne bizakodtam volna... Ugyanis igazából, egyáltalán nincs is semmi féle jóhír. Hogy is hihettem egyáltalán? Épphogy ROSSZ hír volt az amit kaptam. Csak Zsófi tudta, hogy nem bírtam volna ki, ha elmondja, hogy igazából csakis egy borzasztó mondanivalója van...Szóval elmondta, hogy az akiért odáig vagyok az valaki másba zúgott bele... És igen, történetesen egy barátnőm az illető. Hát két betűt vétettél Szerelmem.  - És bár a szívem mélyén mindvégig sejtettem - belül megint összetörtem. De én nem sírtam. Talán a hétvégi sírás-maratonnak köszönhetően: de nem sírtam.Persze később ez is bepótolódott... Amikor együtt láttam meg őket... Bárki mondhatja, hogy túlreagálom, vagy, hogy gyenge vagyok, de nem bírtam. Egyszerűen el kellett tűnnöm onnan, azonnal. Szóval már könnyekkel a szememben kifelé vettem az irányt, és végül -egy sor pityergéssel útközben - a könyvtárban kötöttem ki. Hova máshova is mehettem volna? Mostanság nagyon úgy érzem nincs is helyem a világban...A szerelem erőt ad valakinek, hogy összetörjön téged.Én helyrehozhatatlanul össze voltam törve.És most itt ücsörgök éjjel háromnegyed 12-kor, könnyekkel a szememben és Demi Lovato-tól a Trash-ot hallgatom. Nah ez a dal megért engem.

You can call it pure torture
Watching your every move with her
Oh, just the thought of it,
Knowing what goes on between you
Makes me sick
I should've noticed, I should've noticed
When she came into the picture
You were always with her
And she's not leaving.



Megjegyzések

Népszerű bejegyzések