Someday

Jó kihagytam pár napot, de amúgy sem az a mindennap-író típus vagyok. Legalábbis itt. Nekem a napló az, ahova szinte minden nap le kell, hogy jegyezzek valamit. :)
Szóval pénteken elkéredzkedtem az utolsó 2 óráról, hogy haza tudjak érni az unokatestvérem Ballagására. Hát mit mondjak? Esett. Meg amúgyis hosszú volt, főleg, hogy a Ballagó uncsitesóm miatt már 1 órával előbb ott kellett lenni. De kb fél 6-ra azért hazaértünk.
Aztán másnap meg Gödöllőre kellett menni, NŐVÉREM Ballagására, ami megint hosszú volt, de szép is. :) Szóval ott kicsit meghatódtam, mert hát ez azért mégiscsak a nővérem felnövését jelképezi egy kicsit, nem? Aztán abba is belegondoltam, hogy én -a 0. miatt- csak 4 év múlva fogok ballagni. Messze van. De mindenki azt mondja, hogy az évek ilyenkor csak úgy szaladnak. Én nem tudom. A vidámabb pillanataimban azt szeretném, hogy lassabban menjen az idő, de néha, amikor magányos és elkeseredett vagyok csak azt kívánom, hogy rohanjanak már el ezek a napok, hónapok, évek, csak ugorjunk már oda, amikor majd megjelenik a hercegem fehér lovon!(U)
Arról meg most nem szeretnék írni, hogy a "volt" szerelmem(akibe szintén viszonzatlanul voltam beleesve), szintén ballagott. Jah igen, a barátnője is ott volt.
Tudjátok mi a rossz érzés? Ha összetörték a szívedet, aztán amikor kiszúrtál még valakit aki talán összerakhatná, UGYANAZT megcsinálja veled. És akkor érted, te meg legyél jól. Mert ezt mondják! Legyek jól! Meg, hogy mennyi hal úszkál még a vízben... Köszi. Csak arra nem gondol senki, hogy az óceán nagy, és nagyon nehéz megtalálni az illetőt! Tényleg!!
Nah szóval, délután (mármint szombaton) meg Ballagási Ebéd volt. Vasárnap megtanultam. És azóta meg punyulok. Mert ugye Érettségi Szünet van. Nővéremnek is itthon szurkolgatok. Holnap meg 4 óra lesz megtartva fél 12-től. Jajj bárcsak már nyár lenne!
Igen ez pont egy olyan "magányos elkeseredett pillanat" amikor azt várom, hogy az idő szaladjon és végre jöjjön el az a nap amikor megtalálom  a hercegem!

I know somewhere you exist
Yeah, I'm gonna find you
Someday, Someday
....
I know I'm gonna find you, someday
I'm gonna find you, someday

Megjegyzések

Népszerű bejegyzések