When It Rains

Itthon. Már tegnap óta itthon vagyok. Kár, valahogy nem hiányzott...:P
Jó volt az osztálykirándulás, és tetszett a Miskolci nyüzsgés! :D Még az sem érdekelt, hogy néha komplett idiótát csináltunk magunkból...xD
Lehet, hogy csak képzelődök, de szerintem kicsit közelebb került az osztály egymáshoz még úgy Ofővel is. :)
A szabadprogi lehetett volna hosszabb is, de na, végül is ez az első évünk gimisekkén, még van 4 év, azaz 4 osztálykirándulás (remélem több azért...xP) majd lesznek még engedékenyebbek is...
Szóval volt két dolog is ami lehangolt, az egyik a barátnőmmel való összeveszés még múltkorról. Hát igen, egyszer barátilag viselkedik, máskor meg úgy néz rám, hogy süt a szeméből, hogy milyen szánalmasnak tart... Legalábbis én annak érzem magam mellette... Szóval úgy döntöttem nem futok többé utána. Majd ha a barátnőm akar lenni, akkor cselekedik.
A másik dolog meg az amit Zsófi mondott... Nah igen, az kb olyan volt, mintha hasba szúrtak volna. Azóta kicsit ki vagyok bukva... jó: NAGYON. Olyat mondott el, ami kb mindent megváltoztat. Szóval ez most nem olyan szomorúan depis hangulatom, hanem az a fajta depis amikor már kitépném a hajamat annyira elegem van, és annyira nem tudok mit kezdeni magammal. Tudom, hogy mélyre süllyedtem, de most kit érdekel már...
Szóval úgy kell képzelni, hogy én le se feküdtem a kirándulás alatt. Egy kicsit benne volt AZAZ ügy, de a parti-hangulat is hatott és még a buszon sem aludtam, szóval tegnap, 40 órahossza ébrenlét után fél 9 körül törtem meg. De az kb olyan volt, hogy lefeküdtem, betakaróztam és már aludtam is.
Ma meg a nap nagyrészében esett, szóval a Paramore "When It Rains"-ét hallgattam egész nap. Még futás közben is!(Tök jó volt, a sárban csúszkálni...)
Jah amúgy új dizit hoztam, remélem tetszik mindenkinek.;)

Nah szóval, megpróbálok NEM letörten viselkedni a közeljövőben, de ahogy magamat ismerem nem fog menni... Egy nyitott könyv vagyok az biztos. :'/
Üzenetek:
Zsófi: Holnap muszáj beszélnünk!
Kami: Amúgy imádlak, és köszi, hogy felraktad a képet!♥

Sweet Dreams!

Az idézet a fejlécről magyarul:
Számomra Ő egy elérhetetlen álom marad, aki más kezét fogja miközben az én szívemet töri darabokra...

Megjegyzések

Népszerű bejegyzések