ufffff.

Hát. Ki vagyok. Idióta tanulás, az ember azt hinné, hogy lezajlik a félévi és a tanárok is kicsit könnyedebben veszik a dolgot, de nem: tanuljunk csak. Most éppen megint az ECDL köt le. 3. fejezet. Elég nehéz felfogni, és azon kezdtem parázni, hogy mi van ha már nem emlékszek a korábbi kérdésekre? Végül is most épp a 299.-et tanulom és még félúton sem járok(!!!). Bár túl lennék már ezen a vizsgán!
Ráadásul nemrég kiderült, hogy a közeljövőben 2 fellépésem is lesz, egyik szombat este. Amire szerdán lesz színpadi próbánk. PONT szerdán, amikor TÖKRE máshol kell majd lennem. HURRÁ. Szerintem én vagyok az egyetlen aki buszos szóval senki nem gondol arra, hogy nem milyen nehéz ilyenkor megjelennem még ilyen fél órás próbákon is.
A fogyóm? Az meg szörnyen megy! Komolyan arra a következtetésre jutottam, hogy már a sportolás is tiszta felesleges. Minek ha a mérleg egyre többet mutat? Abszurd. Attól félek egyszer kiakad a mutatója. Mondjuk nagyobb eséllyel történne ilyen ha nem digitális mérlegünk lenne... De akkor is!

Megjegyzések

Népszerű bejegyzések