Close your eyes if it's not there

Két bulira vagyok ma meghívva. Egy szülinapi bulira itt a lakhelyemen, és egy Ballagásira Nagykátán.
És fogalmam sincs hova menjek, pedig ha végül Kátára megyek akkor már lassan késésben vagyok.
Az az igazság, hogy ha tegnap este nem mentem volna el iszogatni, akkor most könnyebb helyzet lenne, mert most fáradt vagyok, későn értem haza, meg még ma semmit sem kezdtem magammal, pedig pár tételt jó lenne kivégezni!
Ha a ballagási buli is itt lenne, akkor tuti azt választanám, mert az hívogatóbb, plusz ott legalább nem találkozok olyan emberekkel akiknek még a gondolatától is összeszorul a gyomrom. Viszont tényleg nagy érv, hogy itt legyen, mert itt ha szar a buli akkor csak szépen hazabiciklizem, meg itt legalább mindenkit ismerek, ott pedig alig valakit és nem akarom, hogy unatkozzak. És azt tudom, hogy mindkét helyen nagyon sokan lesznek.

Az az érzésem, hogy akármelyiket választom, úgyis az lesz a vége, hogy nem érzem jól magam, és majd nagyon bánom, hogy nem a másik helyre mentem, és majd azt hallgatom, hogy "Kár, hogy nem idejöttél, állati volt!"

Jó végülis, jól hangzik, hogy máskor az a bajom, hogy nincs hova mennem, most meg kettő helyre is kéne, de egyszerűen megöl ez a helyzet, nem tudom mit csináljak, úgy érzem akárhogy döntök kimaradok valamiből!

Megjegyzések

Népszerű bejegyzések