Pretty When You Cry

Én amikor nagyon fáradt vagyok, vagy megviselt olyankor az valahogy kiül a tekintetemre, és igazán látszik a szemeimen. Na amikor fáradt vagyok ÉS még sírok olyankor is hasonló a helyzet, olyanok a szemeim most is mintha beteg lennék.

Mi az oka a könnyeknek?
Egy egyszerű szócska: Érettségi.
Inkább nem is akarom részletezni, hogy mennyire sokat készültem, mert az úgyis túlzásnak vagy hazugságnak fog tűnni. Inkább azt írom le, hogy most ahogy bejöttem a szobámba, amikor már amúgyis folytak a könnyeim, mi várt? A sok cetli meg jegyzet körben a falaimon, a szekrényemre kiragasztgatva még a monitoron is, meg tételek beterítve a padlót. Igazából az elmúlt hetek annyira a tanulásról szóltak, hogy fel sem tűnt mennyi sok ilyen kis jegyzetet meg emlékeztetőt raktam ki. De most, ahogy bejöttem, azok után, hogy hogy elszúrtam azt aminek mennie kellett volna, egyesével letépkedtem mindent.

És mi a legrosszabb? Jó nem a legrosszabb, de tudjátok mi szörnyű még? Hogy még azt se csinálhatom, hogy végre kifújjam magam és azt mondja oké, legalább vége és pihenhetsz, ugyanis csütörtökön matek szóbeli. Egy újjabb megbélyegzés milyen buta is vagyok.

Az emberek azt mondják, sőt én is mindig azt mondtam, hogy a kemény munkának meg van mindig valahogy a gyümölcse. Na ebben most kicsit megingott a hitem.


Megjegyzések

Népszerű bejegyzések