I'll see you when I fall asleep -

Én régen, mármint tényleg nagyon régen, elhittem, hogy majd én egyszer író leszek, vagy költő. De azért az ember egy idő után - ha nem naiv - rájön, hogy ehhez kapcsolatok, szerencse kell, meg sok-sok tehetség (vagy sok pénz).  És kicsit nevetséges, de azt, hogy valaki író legyen, már-már egy lapon lehet említeni azzal, hogy űrhajós lesz.
És szerintem az emberek néha ha szeretnek valamit csinálni, elhiszik, hogy jók is benne. És én is imádok ide gondolatokat pötyögni, de az egyáltalán nem azt jelenti, hogy más is szívesen olvasná, vagy, hogy jó lennék benne.
Talán nekem ez sok-sok emlék, meg mélyenszántó gondolat, de másnak ezek csak mind összefüggéstelen sorok, betűk tömkelege.

Nem tudom ezen most miért gondolkodtam el. Látod, hogy összefüggéstelen?


Talán azért írtam ezt, mert most nem róla akartam írni. De csak idefér pár sor róla is:
Kicsit másmilyen lett. Nem olyan csodálatos ahogy megszoktam.
Ez az érzés idegen.

Megjegyzések

Népszerű bejegyzések