Cold Melody

Csak megszállt az ihlet.

nélküled erősebb lettem
de érzem a szívemet is bezártam
hidegebb lettem, mint a januári jég
sötétebb, mint az éjszaka
és ha már nem fogsz megismerni
ne csodálkozz,
mert te voltál, te tettél ilyenné
hallod ezt a fagyos melódiát?
rólunk szól.
rólad, hogy mit tettél a szívemmel
és rólam, hogy milyenné váltam általad.
és ha megpróbálok a régi lenni
csak eszembe jutnak az utolsó szavaid hozzám
végig söpör rajtam az a hűvös tekintet
és összetörök. megint.
újra és újra és csak egyre jobban fáj.
de erősebb lettem.
erősebb nélküled.
hallod ezt a suttogást?
ez a lelkiismereted hangja.
nem én vagyok, csak a szíved szól hozzád
öszíntébb, mint te valaha is voltál.
az éjszaka egyre sötétebb
annyira, hogy már a csillagokat se látom.
és ha egyszer meg is próbálod jóvátenni,
még te sem fogod tudni, hogy mit mondhatnál.
érzed? ez csak egy újabb könny.
csak az a más, hogy ez most nem az én szememből folyik.
szóval csak mutasd meg, hogy férfi vagy és ne hagyj többet elfutni.
én nem foglak elvenni tőle
de annyi még nekem is jár, hogy legalább a szívemet add vissza.
de ha próbálom is visszavenni
érzem, hogy már darabokban van, és kihullik a kezemből
te láttad hová fújta a szél?

de én tényleg erősebb lettem
nélküled.

Megjegyzések

Népszerű bejegyzések