Friend?

Néha elgondolkodok, hogy ki a barátom és ki nem.
Az a barátom akinek egy kedves szava nincs hozzám?
Az a barátom aki annak ellenére, hogy tudja, hogy mennyire fáj, folyton folyvást róluk beszél?(és még csodálkozik ha féltékeny vagyok, amikor azt kell hallgatnom, hogy ekkor és akkor vele beszélt meg találkozott..de érdekes módon, csak azokról mesél így akik tetszenek nekem...)
Az a barátom aki még soha meg sem ölel?
Az a barátom aki néha csak úgy eltűnik amikor szükségem lenne rá?
Az a barátom aki azzal vádol, hogy elrontottam a barátságát azzal a valakivel akibe ÉN vagyok szerelmes, és akinek ez a barátom kell? Hát ez fájt a legjobban.
Úgy hangzik, hogy nem, nem a barátom.
Pedig az, mert én még így is hiányolnám ha nem lenne... És tudom, hogyha egyszer elegem lesz és már nem fogom bírni, akkor is ÉN leszek a rossz, mert valahogy mindig NEKI van igaza. És mert Ő mindenkivel jóban van, én meg nem, és ez még bajt is hozna a fejemre...
De mindezek ellenére is szeretem ezt a barátomat. Hogy miért? Fogalmam sincs.

A szerelem nem egy film. A jófiúk vesztenek. Mindenki hazudik. És a szerelem nem győz le mindent..

Megjegyzések

Megjegyzés küldése

Népszerű bejegyzések