Cigarettes look so harmless but then again so did you.

Csak mesélek, semmi lényeges.

A Volt-ot nagyon élveztem, jók voltak a koncertek, és nekem ez bőven elég is volt, hogy élvezzem, mert kb a zene a mindenem. Az egyetlen ami kicsit elrontotta az élményt, hogy némelyik nap szakadt az eső, és alaposan le is betegedtem, így az utolsó napra belázasodtam és már délelőtt haza is kellett mennem. Nem mellesleg még azóta se gyógyultam meg, pedig több, mint egy hete volt, és orvosnál is voltam meg minden.
Szóval az előző hét első felében otthon próbáltam gyógyulgatni, aztán péntek este már kiruccantam barátnőmmel, majd végül a szombat esti nagy bulin is ott voltunk. Mondanom se kell tudjuk-ki is ott volt, és hát még érezzem megtisztelve magam, hogy a zebrán összefutva odavetett nekem egy irtózatosan flegma hangnemű "csá!"-t. Igen-igen, a bejegyzés címe neki szól.

További szép napot kedves olvasóim.

Megjegyzések

Népszerű bejegyzések