trying to put it together



(viszonylag uncsi, semmitmondó bejegyzés kezdődik)
Még nyári szünet elején több helyre beadtam a jelentkezésemet, hogy én dolgozni szeretnék, úgy akartam, hogy június elején pihenek, júliusban dolgozok (Volt után), aztán augusztusban lesz pénzem, meg egy levegővételnyi időm utolsó, 13. tanévem előtt.
De valamiért senki nem hívott vissza, és én már elkönyveltem, hogy végig bulizom a szünet másik felét is amennyire lehetőségem lesz.
Erre ma délután felhívtak, hogy ha ráérek holnap mehetnék dolgozni. Elgondolkodtam, hogy mégis mi dolgom lenne? Ismerőseim vagy nyaralnak, vagy dolgoznak a héten. Szóval főleg úgy, hogy alkalmi dologról van szó és egy napokra, nem hosszabb periódusokra hívják be az embert, így még annyira nem is kötelezem el magam.
Szóval rögtön igent mondtam. Csak azután rettentem meg egy kicsit, miután kijelentette, hogy 12 óráról van szó. Bemész reggel 8-ra, és pontosan fél nap múlva, este érsz újra haza. Ami hát picikét para, főleg, hogy nem mondhatnám, hogy a leges legizgibb munkáról lesz szó (minőségellenőrzés egy raktárban...).
Oké, én már dolgoztam tavaly is augusztusban. De igazából akkor is felmondtam mikor még 2 hét se telt el. Pedig akkor csak 8 órákról volt szó (vagyis 6 órákról, csak tovább bent tartottak, ez is egy ok volt, hogy kiléptem, mert hát ez hol fair?).
Szóval kicsit félek, mert tudom, hogy holnap ilyenkor még ott fogok rohadni, és hát nem mellesleg ma még fél 11-kor keltem, holnap meg olyankor 3 órája dolgozni fogok? NEHÉZ lesz. Főleg, hogy Volt óta nem alszom hajnali kettő előtt.
Meg hát azt szeretném ha sikerülne úgy megélni a nyár másik felét, hogy bár a munkára is szakítsak időt, de azért élvezzem, ne úgy, mint tavaly..
Egy pozitívum, 12 óra meló mellett nem igazán lesz időm enni, igaz?

Kívánjatok sok sikert!

Megjegyzések

Népszerű bejegyzések