C-can you hear me?

Oké most még a szokásosnál is jobban örülök, hogy este van programom.
Nem mondanám, hogy tökéletesen alakulnak a dolgok, és most nem csak a belső vívódásaimra célzok. 
Tegnap rögtön suli után elmentem Pestre, szalagavatós ruhát meg cipőt, meg táncra ruhát nézni. És túlzás nélkül üres kézzel értem haza, méghozzá egész pontosan negyed 11-kor. Aztán reggel kelhettem és jött a két táncpróba, így 2-ig Berényben voltam, szóval nem igazán érzem eddig, hogy hétvége van!
Mintha még csak most szálltam volna le a buszról, de körülbelül mindjárt készülődhetek az estére, viszont tanulni is kéne, mert ismerem az ilyen estéim másnapját, és olyankor sosem nyúlok könyvekhez..
Ja meg, még ha lehet a múltkorinál is szerelmesebbnek érzem magam. De lehet egyáltalán így nevezni?

Na tehát, azt se tudom mi van, tanulnom kéne, de nemsokára már készülődök, szóval nektek kicsit nyugisabb estét kívánok!

Megjegyzések

Népszerű bejegyzések