Did you think we'd be fine?

Hű, most jól felhúztak.
Épp a konyhában ücsörögtem, és a vérvételes beutalómon töprengtem, mikor nővérem kijelentette tök hirtelen a semmiből, mint aki két napja ki akarná bökni, és csak most vett erőt magán: "Lehet, hogy nem tudok menni a Szalagavatódra!". Hű. Köszi.
Na most eleve vele beszéltem már azt is nem is olyan rég, hogy ez mindenkinek egy kisebb mérföldkő az életében, amolyan egyszeri dolog, meg tök fontos. És erre ilyennel előáll?
Na jó, az okot azért elmondom: mert dolgozik. És nem, nem arról van szó, hogy nem tudja lemondani, vagy nem értenék meg, hanem, hogy neki fontos az az aznapi fizetés. Tehát nem az, hogy lehet nem tud jönni, lehet más fontosabb lesz.
Haha köszike, tényleg. Pár ezer forint fontosabb, mint, hogy lásd ezt az egyszeri eseményt, ami tök fontos nekem, és amiért csomót dolgozok, hogy majd jó legyen?
A poén, hogy épp holnap reggel is a következő keringőpróbáért fogok felkelni 6 órakor (így nagy a motiváció..), pedig szombat lesz. Sőt sok-sok hete csak heti egyszer tudom kialudni magam, szerdánként meg istentelen időpontban érek haza.
Szerintem elég abnormális dolog, hogy az embernek a saját testvére sem tud ott lenni a Szalagavatóján.. Vagyishogy nem akar.
Amikor apumnak is beszámoltam az imént történtekről, már azt is mondta, hogy maximum kifizeti nővéremnek amit keresne. UGYE? Még körülbelül le kell fizetni nővéremet, hogy hajlandó legyen eljönni a Szalagavatómra.
Na egy újabb vicces fordulat a mindennapjaimban, nagyon örülök.

Megjegyzések

Népszerű bejegyzések