I'd like to be everything you want

Azt mondhatom, hogy bár még ha csak most pár órára is, de picit jó kedvem lett, ami elég fura érzés, mert már körülbelül 2 hete küzdöttem az én magam kis problémáival. A legtöbb dolog nem is oldódott meg, de ezek az apró jó dolgok ha nem is törlik el őket, legalább most nem rájuk koncentrálok.
Mire is gondolok? Először is táncpárom meg hát nem egy ember azt mondta szerinte jól fog állni az a félhosszú haj, ami bár apróság és nem is tudhatják igazán előre, de csak jól esik az embernek.
Második jó dolog a mai napomban (és elmúlt 2 hetemben), hogy bár az a nyamvadt buli nem nekem fog szólni, de ma már a 2. ember írta (aki mellesleg elég fontos nekem), hogy jó lenne ha ott lennék.
Ebből a témából indul a 3. jó dolog, ami pedig az, hogy legjobb barátnőm is ott lesz (nem, nem az aki kikészített az elmúlt másfél hónapban, ő már nem érdemli ezt a 'címet') hanem az aki most Pesten egyetemista, és körülbelül 5-es korom óta iszonyatosan jó barátnők vagyunk. És hát ennek az illetőnek bár már matek órán írtam egy sms-t, most még egy okom lett, hogy felhívjam, és így telefonon is boldog névnapot kívántam neki, valamint elmondtam, hogy akkor oké legyünk ott azon a hülye bulin, egyébként is, tavaly is nem valaki más szülinapján voltam pont így barátnőmmel, amikor nekem is szülinapom volt? 10 perc, 40 másodperc volt amennyit beszéltünk, de rég telefonáltam ilyen jót. Meg hát ezen a hétvégén is megbeszéltük, hogy megyünk a szokásosan az éjszakába!:D Az már egy másik kérdés, hogy pénteken megyünk-e, mert hát szombat reggel nekem keringő próba, de majd kiderül! :)
És hát nem mellesleg, ma van 5. nap, hogy nem igazán eszek, és hát mondjuk azt, hogy ma már fognom kellett azt a farmert, hogy ne csússzon le! Új frizura, karcsúbb derék.. Nem lenne mesés egy kicsit jobb színben megjelenni azon a 20-ai bulin?


Megjegyzések

Népszerű bejegyzések