I'm not open today to have my heart twisted up !

Nem rég értem haza a keringő próbáról, szóval fáradt vagyok (lehet a betegség miatt is), és délben ebéd, szóval ez csak egy gyors bejegyzés lesz.

Tegnap este annyit bénáztam facen (persze telón), hogy sikerült belikeolnom annak a hülyének a posztját (akiről midig írok mostanában) tök véletlenül. És hát ő meg rögtön rám írt, hogy "fent vagy?". Meg hogy napok óta nem lát. Az a véresen nagy igazság, hogy AZÉRT nem látott egy ideje, mert letiltottam chaten, mert hát nem tudtam már nézni, hogy mindig fent van, de sose ír, meg azt gondoltam ha sokáig nem lát majd ír, mint egyszer még nyáron, hogy "hová tűntél?".
Hát ha most bárki azt hinné, hogy jó volt beszélni vele, azt fel is világosítanám, hogy NAGYON NEM. Megint az volt, hogy mindenre annyit írt, hogy "értem", és ha valaki mindig csak ennyit válaszol, amikor én ott több sorokban beszélgetek, olyankor mindig annyira azt érzem, hogy az illető magasról tesz arra amiről beszélek. Kérdezzen vissza, vagy reagáljon valamit!

(na jó közben csak lementem ebédelni)

Na szóval ezzel már fel is idegelt, és ha ez nem lenne elég kb 15 perc múlva le is lépett, hogy hát ő megy gyros-ozni. Azért  én céloztam rá, hogy mostanában nem beszélünk annyit de ő meg noná, hogy azzal védte magát, hogy a suli miatt van. Hát én is végzős vagyok, a másik meg, hogy akkor miért van fent állandóan? Jó tudom, ha tölti akkor magától is felcsatlakozik néha a telója, na de hogy mindig? Meg akkor nem értem, minek kell rám írnia ha annyira elfoglalt, meg nem tud normálisan beszélgetni..


Megjegyzések

Népszerű bejegyzések